måndag, februari 04, 2008

vågar man ens säga att man haft en bra dag?

Helgen som vart rörde ihop det i både huvud och hjärta. Bakslag i allmänhet beskriver väl hela förra veckan ganska bra kan man väl säga. Ekonomiska, känslomässiga och arbetsrelaterade.

Nu är det dock ny veckan och den har börjat bra. Jag vaknade otippat pigg, stod färdig i hallen tio minuter tidigare än nödvändigt för att sedan dra mig ner mot busstation. Väl i Lidköping och på plats på praktiken så vart det fullt upp från första stund. Det vart venprover och katetersättning och lite smått o gott. Även min handledare hade hittat dit igen. gott. Efter jobbet träffade jag Johan på stan och vi åt semla och hade det trevligt. Sov mig sedan hela vägen tillbaka till Skövdeland där jag sedan beställde tid för permanent utsmyckning. '

Kvällen tänker jag nu avsluta genom att stänga av datorn och lyda till rådet jag fick om att lyssna på Kristoffer Åström live på p3. Ibland kan man på nått sätt må så grymt bra mitt i all röra.

Inga kommentarer: