torsdag, februari 21, 2008

jag borde göra något annat...

...än att vara på bloggen.
Sitter i skolan och söker vetenskapliga artiklar nu. Jag har faktiskt vart ganska duktig idag och tycker därmed att jag ska få kolla runt lite allmänt på nätet då jag saknar nätet hemma.
Jag har väl kommit fram till att jag borde vara utan internet lite oftare. Igår vart jag tex. ute och gick en lång promenad, var o fikade på rådhuset, var på "lägenhetsvisning" och var hos elin o kollar på greys och tjötade skit. Att jag inte gjort allt detta om jag hade haft internet vet jag iofs inte, men det kändes iallafall bra att vara ute i verkligheten istället för på nätet där jag mer än lätt hamnar.

Jag ska väl dock erkänna att det finns ganska mkt nackdelar att vara utan datorn och att saknaden är rätt stor. Så ett liv utan dator är i nuläget inte aktuellt:)

Idag ska jag åka till Jönköping och semestra från skolan. göött

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har alltud undrat vad de där "icke-internetarna" gör. Det är antagligen såna saker... :) Äntligen fredag igen!