tisdag, februari 19, 2008

Ah det är nära panik nu!

idag hände det hemska, jag fick inte igång min dator. Filer som var nödvändiga fanns eller fungerade inte och jag satt som ett frågetecken. Vad ska jag nu göra? En Linda utan internet? Paniken kom sakta men säkert krypande...
Jag vågar nu inte röra datorn för att jag är rädd att den kommer tömmas helt, vilket skulle betyda att stora delar av mitt liv skulle gå upp i rök, allt från bilder, musik och skoldokument. Om detta skulle ske kan vi verkligen tala om KRIS. Tur att skolan ligger nära och där jag nu hamnat.

Just nu saknar jag mina mest datakunniga pojkar som är nere i alperna och slänger sig utför backarna. Dom har all respekt från mig när det kommer till det tekniska:)

Så sakna mig inte för mycket folks. En vacker dag så återkommer jag....förhoppningsvis.

1 kommentar:

Anonym sa...

oj. hände mig förra året. riktigt surt när allt försvinner.

well well, hoppas pojkarna löser det =)