tisdag, juli 03, 2007

update

Jag har nu snart jobbat halva sommaren, det vill säga att det bara är halva tiden kvar. Hur är detta möjligt? jag börjar med nöd och näppe klara mig på egna ben utan att fråga om allt hela tiden. man kan ju lätt räkna ut att den dagen jag slutar så kommer jag kanske börja känna mig helt säker och jobba riktigt bra. men ptja...då ska jag gå därifrån:)

Igår var jag o markus o tittade efter en kamera till mig. jag blir så nervös över att göra "stora köp" som detta. Markus och säljaren stod och diskuterade hitan och ditan och de verse olika egenskaper och använde ett språk som påminde mer om grekiska än något annat. Det hela slutade ändå med kommentaren "du får köpa vilken du själv vill Linda". whaaaa!!

Jag valde en av de billigaste i klassen + en rosa. TYPISKT TJEJER!.

Inga kommentarer: