onsdag, juni 20, 2007

grubblerier

Ikväll har jag bara legat hemma, funderat över jobb, funderat över framtiden och över livet. Detta ses som olämpligt att göra under en pms-period kan jag meddela. Jag funderade över om jag skulle ta mig till köket och diska upp mitt berg med disk men istället valde jag att lägga mig i sängen. Det föll några tårar nerför kinderna för jag tyckte synd om mig själv för att jag hade så mycket disk. allt blir så logiskt i perioder som dessa:)
När mina tankar tog mig till jobb och framtid så kretsade självklart mycket kring det nuvarande sommarjobbet. Jag känner att det går jättebra och att det faktiskt går över förväntan lätt att cykla till jobbet i gryningen. det känns konstigt att säga att den sista veckan har vart rolig med tanke på att många har avlidit, vissa av dom tragiskt tidigt i livet. men det jag säger är sant, jag trivs.
Efter vissa tunga perioder i skolan så tror jag idag att jag kommer bli en riktigt bra sjuksköterska. Jag vet att jag har långt kvar och mycket att lära men jag ska banne mej kämpa. Är det nått jag ska göra i mitt liv så är det att lyckas med det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallo favvon! Va inne o tittade på dina bilder på dagboken, as sköna ju! Brukar faktiskt gå in o kolla, så mig kommer du inte undan hörredu. KOm o tänka på Kajjen, vilken lirare alltså. Tänkte jag kunde passa på o uppdatera favvon lite granna, då jag sällan uppdaterar bloggen. Idag va de ju soligt här i jönnet så jag o några polare drog till beachen och padlade kajak, as coolt =) Hoppas jobbet går gött och att du njuter av sommaren, älska den!

/snusknico