fredag, juli 20, 2007

still going strong

var och hälsade på den lille kissen igår igen. hur gosig och nyfiken som helst och visade inga tecken till försämring. föreståndaren på katthemmet varnade dock för att det kan vända snabbt i allmäntillstånd hos dom små djuren och att jag ka vara förberedd på detta. visst är jag förberedd....eller är jag det? jag tänker ju mest på den lille kraken hela tiden och försöker planera bäst det går. jag hoppas o hoppas igen för att den ska hålla sig frisk och sen trivas hos mig. känns trist att den ska tas ifrån från sina kompisar men det är inte mycket att göra nått åt..

I nuläget funderar jag mest över namn. tänkte jag skulle bli lite klokare efter besök två men det vetti sjutton. just nu är den 3 aktuella namn:
Simon
Linus
Sammy (Sam)

vem tycker du att du ser på bilden?

3 kommentarer:

Markus sa...

veggo kanske?

Myrkott sa...

Linus! Han är definivit en liten Linus... Linus linlus :)

Anonym sa...

det är ju en george michael, utan tvekan! Möjligtvis en liten glenn.