lördag, oktober 14, 2006

fredag den 13:e

kl. 00.47

precis hemkommen från myspys med mia och elin (+patrik). massor av godis blev det.
jag kan även erkänna att jag än en gång går emot strömmen genom att säga att min nya idol-idol är snäckan ;) grymmast av dom alla.....idoltöntar är vi allihopa!!

fredag den 13:e har vart en riktigt bra dag. punkt slut.
kan erkänna att jag igentligen skulle vilja att nått oturligt skulle ske bara för att man ska kunna stärka myten om att det ska vara en otursdag..men man får se det positiva i det negativa, och i detta fallet så är det ju inte så svårt!

nu ska jag diska. undra om grannarna tycker det är populärt när jag röjjer runt med mina kastruller nu ;) besök av fadern imon, bäst att det är fint!
Ha en bra Lördag den 14:e.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hellooo! Ojoj nu kan man följa lindas vardag, ska bli spännade och kanske lärorikt! ;-) kram kram

Kleinen sa...

du anar inte jösse, välkommen till en ny värld ;)