tisdag, oktober 31, 2006

basshunter krossar min vardag


i lördags såg man då den stora solariemannen basshunter på bogrens..efter detta sitter hans jefla låtar som en töcke runt om en..inte nog me det så är vi ju ganska bra på att påminna varandra om dom i skolan..jag börjar må psykiskt dåligt över den där ventrilon!

borde hinna med att dra mig ner mot staden idag, regnet står som spön i backen och jag känner inte alls för det. men inköp av kurslitteratur är mycket nödvändigt + halloween outfit (kanske inte lika nödvändigt..)

dagens låt blir trots basshunter plågeri ungefär lika oväntad...
Shirley Clamp "när kärleken föds"..det svider nästan att säga det men den är så himla skön =)


"En varsam viskning i mitt öra
Det gör mörkret mindre kallt
Men jag vaknar ensam och möts av tystnad
I mitt sovrum och överallt"

Inga kommentarer: