fredag, mars 16, 2012

Dagarna går långsamt

Jag har mentalt redan flyttat, men det återstår över 3 månader i verkligheten. 3 månader med uppsägningar på alla håll och kanter, myndigheter som skall svara på mina mail, slutfakturor som skall komma till riktig adress, försäljning av möbler, rensning, kastning, städning osv osv. I tillägg skall jag jobba 100% på sjukhuset med tankarna att jag snart skall sluta. Försöker njuta av sista tiden och jag gör det i stor grad. Mina underbara kollegor är så snälla mot mig och säger så fina saker, all ros går rakt in i hjärtat. Annars går mycket tid till att längta, sakna och drömma. I tillägg så öppnades möjligheterna att söka högskola igår, nu har jag en månad på mig att bestämma vart jag ska söka. Tror knappast det kommer bli några problem, mina dagar är längre än vad de någonsin vart förr.

Inga kommentarer: