tisdag, juli 27, 2010

Vad ska jag göra med mitt liv?

I sommar blir det en hel del nätter på jobbet. Detta leder till att jag får längre ledigheter emellanåt. Vad ska jag göra då? Åka till Sverige? Ligga hemma i soffan?

Det är ytterst få gånger jag har ledigt 3-4 dagar på rad under ett år (förrutom semestern) och nu har jag det x flera i sommar. Jag vill uttnyttja det, samtidigt som jag blivit lite mätt på att transportera mig längre sträckor. Men jag har bil, jag har möjligheter!! Förövrigt har jag en biljett till flygtåget som går ut i september, från Egypten-resan som aldrig blir av.

Nackdelen i detta är att min andra hälft väljer att vara på Gotland just under den tiden jag INTE kan fara här ifrån och att han jobbar när jag har min ledighet. Det är dumt. Jag vill också åka till Gotland och jag vill ha med mig han under mina äventyr!!!

Jag är fast i tvåsamheten. God damn it!

1 kommentar:

Miss0 - svensk tjej i Oslo sa...

Ja enligt Vetle så vann Norge. Jag är mer 50/50 tror jag. Eller Tomme Trönner är ju så kul humor som faller i smaken. Båda kan man med andra ord se i brist på annat :)

Hm, vet inte vad du kan hitta på när du är "långledig".. ;/ Inte så kul att dra iväg själv när inte Micke kan vara med. Men du har ju ändå bil så nu kan du ju ändå vara rätt flexibel och bara dra hem om du känner för det? :)