lördag, juli 24, 2010

Lite av en dag

Nu i helgen ska både jag och Micke jobba, lagom segt eftersom solen letat sig fram och vädret är underbart. Vi satsade istället för att göra fredagen (gårdagen) till en riktigt bra dag.

Jag var ledig och började dagen med att gå på en ryggmassage som var helt underbar. Efter det så var jag på synundersökning. Jag har fått för mig att jag ser lite halv kasst nu när jag kört bil sista månaden och så var tydligen fallet. Jag tyckte jag gjorde bra ifrån mig men optikern var inte lika överrens så nu måste jag skaffa mig glasögon me. Jag börjar bli gammal!!

Vid lunch åkte jag och Micke ut på en av de yttre öarna i Oslofjorden och åt räkor och drack vin på en klippa med utsikt över nakenbadare. Vardagslyx tror jag det kallas :) I vilket fall, efter ett antal timmarns softade blev det till att åka båten hem. Kvällen bjöd sen på Tapas på restaurang och Inception på bio.

Lite av en dag :)

Söt man på båt

Inga kommentarer: