fredag, juni 04, 2010

räknar ner

Idag är det 13 dagar till jag ska gå ut i fyra veckors semester, min första betalda semester i mitt liv! Jag har funderat en del över vad jag ska hitta på och kommit fram till att jag har massor av folk jag kan besöka både här och där. Idag har jag dock kommit fram till att jag har lust att bara slappa i sommarstugan i Halmstad. Jag kan absolut tänka mig iallafall 3 veckor i stugan om vädret tillåter det.

Det får iallafall bli traditionell midsommar vid havet i år!

Det är inte aktuellt med regn i sommar

3 kommentarer:

Anonym sa...

Då kanske vi ses i Halmstad! Vi ska dit hela vecka 27 :) Och då ska det garanterat vara sol.

Kram Åsa

brempi sa...

ska man fira midsommar ska det banne mig vara på en brygga

Kleinen sa...

det går fint på stranden vid havet också:)