onsdag, juni 30, 2010

Årets sämsta

igår tog jag massa bilder som jag skulle lägga upp här på bloggen idag, bara för att visa att jag kan vara duktig på att hålla bloggen levande även när solen skiner.

Nu hittar jag inte sladden som kan föra bilderna från mobilen till datorn. Därför blir det inga bilder idag och därför förblir jag en dålig bloggare. Kan dock meddela att gårdagen bjöd på mycket fina fynd samt en total förbränning av min kropp när vi besökte stranden i varberg. Havet är farligt, livsfarligt!

2 kommentarer:

Louise sa...

Hej! Jag hittade dig på din blogg (när jag googlat sjuksköterska + Oslo) och skulle vilja komma i kontskt med dig då jag själv som är sjuksköterska och min sambo vill flytta till Oslo i höst för att jobba. Skulle vilja få lite tips från en som är/har varit i samma situation. :) Tips om fixa boende, bemanningsföretag el ordna jobb själv m.m. Jag har jobbat i Oslo under 2v i höstas och fick mersmak, har nu sökt tjänstledigt under hösten. Tacksam för några inforader från dig! Min mejl är: razzledazzle@spray.se Mvh Louise

Kleinen sa...

...och ett mail kommer!