torsdag, november 05, 2009

Snö

Snön har kommit till Oslo. Även om den fortfarande bara har valt att lägga sig på taken, känns helt okej för mig. Kanske det dröjer bra länge innan den hamnar på gatorna, jag bor ju trots allt centralt i en huvudstad. Fördelen med Oslo är ju att naturen ligger ca en kvart bort med t-banan. Jag ska nog se till att utnyttja det i vinter.

Snön får mig att få julkänslor och därför har jag nu bokat resa inför julen. Det är fortfarande osäkert om jag får ledigt eller inte men jag vill inte riskera att sitta ensam här över julhelgen därför gör jag en chansning o bokar resa. Resan går till Gotland i år.
'
Majoriteten av min familj åker till andra kontinenter i snörusket så därför väljer jag att åka till ön jag aldrig trodde jag skulle åka till mitt i vintern. Jag hoppas det blir snö!!

En ny julupplevelse. Jag tror det är på tiden.

1 kommentar:

brempi sa...

störst bild vinner