måndag, juli 28, 2008

Vilken helg

Ibland mår man bra, ibland mår man bättre. Helgen som vart har vart så fin, bra, skön och underbar. Jag har vart ledig och bara stekat i solen.

I fredags var A här och vi after workade tillsammans med 4 andra "syrror" och vi fick en kväll att prata av oss med en massa sjukhusprat. trevligt värre. I lördags var det Örlen och vattenskidor som gällde i kombination med bränt skinn tillsammans med M och bekanta. Kvällen bjöd sen på fest och drinkar och flertalet myggbett, men det va det värt!
I söndags vaknade jag upp, mindre pigg än tänkt med känningar av mina insektbett samt en något tung känsla i huvudet. Några timmar senare än planerat låg man dock på beachen igen och hade det gött. Jag och 10 killar, Inga klagomål! Kvällen bjöd sen på mat på stan och bio med P. Jag rekomenderar vekligen alla att se "The dark knight", se den bara inte på biografen i skövde just nu. Jag har nog aldrig känt mig så svettig och äcklig på bio tidigare.

För övrigt har jag tagit tag i saker och ting. Biljetter till Parksommar 2008 i Huskvarna är nu bokade:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Linda! Tack för en trevlig dag/kväll/natt i lördags! Riktigt roligt! Hoppas att du får en fortsatt trevlig sommar! Kram Sara

Kleinen sa...

kan inte mer än tacka tillbaka Sara. Hoppas du dyker upp i Skövde-trakten fler gånger!!