fredag, juli 18, 2008

En fredag utan fredagskänsla

Fredagkväll...och Linda är HEMMA! japp, tro det eller ej, men denna helgen ska vara såå vit och jag ska faktiskt se till att den blir det denna gången också. Känns som jag har massa att göra. Jag jobbar tre pass i helgen på sjukhuset + att jag ska försöka få ordning på slagfältet till lägenhet, tvätta, frosta av frysen, slänga ut gammal sallad ur kylskåpet, raka benen och sånt där som är nödvändigt att göra emellanåt...

Har för övrigt vart i Jönköping onsdag-fredag och hälsat på bekantskaperna. Lekte mellanstadie-disco i onsdagskväll, gjorde a6 i torsdags och hjälpte pappa att bära kartonger idag på förmiddagen. Han hade miljoner lådor och jag blev trött i armarna, så istället för att packa sprang jag runt och tog kort. Kom fram till att det va extremt tråkigt att fota flyttlådor så istället fotade jag...mig själv! Jag tror jag kan söka till TopModel Skövde nästa år!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fler mellanstadiediscon åt folket!

Anonym sa...

Tyckte Du det var mycket kartonger? Då skulle Du se hur det ser ut här uppe...
Men tack för hjälpen i alla fall, Du gjorde ju en hel del förutom fotandet
// Pappa