lördag, september 01, 2007

Åtta fakta och vanor

jahopp. jag har blivit utmanad.
utmaningen kom ifrån min kära broders flickvän "Myrkott" och inte vågar man säga nej till detta.

Regler: Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg som innehåller åtta fakta eller vanor om en själv. I slutet av inlägget utmanar bloggaren åtta nya personer. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så att de vet att de har blivit utmanade.

1. Jag bryr mig om människor och vill ofta köpa presenter till folk utan anledning, mest till mamma och markus men jag kan aldrig riktigt med därför köper jag aldrig något.
2. Jag är oftast alldeles för snäll. Den slutliga kommentaren från mitt håll: "Jag gör som du/ni vill". jag är helt enkelt ganska mesig.
3. Min favoritplats i hela världen är min egna säng. där skulle jag kunna tillbringa mestadelen av min tid.
4. Jag shoppar alldeles för mycket kläder. jag shoppar dessutom en del i hemlighet. jag tror det visar på ett missbruk.
5. Jag ger ofta upp innan jag försökt med saker och ting. typiska exempel är att skruva upp hyllor, pumpa cykeln och annan mansgöra.
6. Jag har den sämsta ordningen i min garderob och slänger in allt hej vilt.
7.Jag är ofta extremt känslig för småsaker och gråter över ingenting. mycket dålig egenskap som är gräsligt svår att bli av med.
8. jag lämnar alltid pyttepyttelite mat kvar på tallriken. en typisk sak som retar mammor.

jag har inte så många bloggande människor, och speciellt inte på blogger så jag sträcker mig över blogg-gränserna och utmanar:
Fredrik: iamkay.com
Lina: meandthecity.blogg.se
Per: ganfalt.blogspot.com

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var det fräckaste, men jag ska försöka återkomma när jag filat på mitt inlägg :)

Anonym sa...

Ja, då har man att göra i några dagar framöver då...