onsdag, september 19, 2007

piiiinigt

En dag har sprungit förbi som en av många andra. Jag satt och åt kvällsmat och zappade mellan tråkiga progran på dumburken. Tro det eller ej, men jag fastande på barnkanalen och det händer väl kanske inte varje dag. Det som haffade min uppmärksamhet var helsköna kitty jutbring som tydligen var programledare för programmet "Hasses brorsas låtsassyrras kompis". Min första tanke blev "-men herregud, kan hon inte hålla sig borta från barnen med sitt sexprat?"
Efter att kollat i cirkus 2 minuter förstod jag ju att sexprat inte var fallet. Det hela handlade om RELATIONER. jaja sak samma. Dagens panel bestående av en flicka och en pojke skulle dela med sig av pinsamheter.

jag blev väldigt kreativ av detta program så självklart måste jag nu dela med mig av mina pinsamheter eftersom listor är lite av min grej ;)

Mest pinsamma tv-programmet som jag ändå sett ett avsnitt av: ID på kanal 5

Mest pinsamma tv-program som jag sett alldeles för mycket av: Sexinspectors/sexinspektörerna (Jag frågar mig alltid: Hur i hela fridens namn kan dom ställa upp på detta?)

Mest pinsamma minnet från min barndom: När jag i lågstadiet böjde mig ner vid min skolbänk för att ta upp en penna som jag tappat. När jag ändå böjde mig ner så passade jag på att att lägga av en *pruuuut*. jag mådde dåligt i flera år.

Mest pinsamma personlighetsdrag: Att jag blir så fruktansvärt öppensinnad men alkohol i kroppen. håll för öronen och lämna platsen vid tendenser.

Mest pinsamma musikminne: Att MARTIN definitivt skulle ha vunnit melodifestivalen med låten "yeah yeah, wow, wow" när det begav sig.

Mest pinsamma plagget man burit: Om skor räknas till klädesplagg vilket det här gör så är det definitivt mega-mega-platå-skorna i sjätteklass som slår alla pris. men ack så stolt man var över dessa.

Man är nog mer pinsam än såhär men jag väljer att förtränga....

Inga kommentarer: