lördag, maj 19, 2007

en lördag

lördagmorgon...inget är som en lördagmorgon.
Klockan står just nu på 12.48 och jag har redan hunnit gå på ett puls-pass och svettats samt ätit välsmakande lunch, inget är som en lördagsmorgon. Har även hunnit me att slötitta lite på tv, dom visade reprisen av serien "Amish in the city", vilket är en realityserie som går ut på att ett par ungdomar från amish-folket, som i vanliga fall är isolerade från den moderna världen ska byta plats med ungdomar från innestan. dom ska helt enkelt göra saker som "normala" ungdomar gör. I dagens avsnitt skulle dom får åka helikopter och gå på hollywood-premiär. Är det sånt man gör i normala fall?? Jag känner att det är mycket jag ska hinna med innan jag dör.

idag har dessutom jag och markus vart offentligt par i 6 månader. grattis till oss :)

1 kommentar:

Myrkott sa...

Jag såg de röda skorna, jag såg dem!

Grattis! :)