tisdag, september 06, 2011

Dyngkåt och hur helig som helst.

Ligger i soffan och slötittar på tv när svt helt plötsligt bjuder på en teaser av lördagens underhållning. det är inget annat än Mia Skäringers show Dyngkåt och hur helig som helst. Jag ville nästan börja gråta av glädje, som jag velat se den!!!

Att jag ska på fest lördagkväll känns nu nästan lite jobbigt. Det var tider när man hade videospelare att spela in på..den tiden är förbi. Nu ska man kunna spela in direkt på tv..jag är inte där än. Jag kanske får hoppas på en repris, kanske får hoppas på en kort fest.

1 kommentar:

Frida sa...

Det är nog ingen omöjlighet att den går att se på SVT-play efter att den har sänts. Jag vet att shower som typ Hjalmar och sånt (jag vet, inte riktigt samma sak, men det är i alla fall också en inspelad show) har funnits där i alla fall en vecka efter sändning.