onsdag, mars 30, 2011

This is just the way it is

Just nu sitter jag mitt i en ganska stökig lägenhet. Jag har inte ork att städa och inte ork att engagera mig. För att offentliggöra saker så håller Micke just nu på att finna ett nytt hem, jag ser ingen anledning till att hålla tyst om det. Det är inget dramatiskt eller smaskigt som hänt vi har bara kommit fram till att detta är bästa lösningen för oss och att det förhoppningsvis kommer göra oss till lyckligare människor framöver.

Jag tar emot allt typ av stöd med öppna armar, jag står med svak rygg och en sorg som gör det svårt att stå upprest. Att låtsas vara superlycklig i detta nu finner jag ingen anledning till, men jag kommer kämpa hårt för att få mig själv på benen igen.

5 kommentarer:

Emma sa...

Ta hand om dej Linda. I alla tunnlar hittas så småningom ljus.

Anonym sa...

Du har tagit kloka beslut innan, du fixar detta också. Det finns en ljus framtid och man lär av misstagen. Kram!

Allt om R! sa...

En massa kramar från oss i Skåneland. Snart kommer vi till dig och får ta hand om dig på riktigt!

Anonym sa...

Linda, vi i Perstorp vet att du fixaqr detta.

Syster Frida sa...

Kram gumman!! Försök att jobba mkt så får du tankarna på annat!