måndag, mars 07, 2011

ett stenkast från Holmenkollen

Denna bilden tog jag igår påvägen till sjukhuset, vyn jag möts av varje dag när jag går till jobbet. I helgen var det självklart lite extra speciallt när man visste alla tusen och åter tusen som stod där uppe och hejade. Dessvärre så märktes det också på bemanningen på jobbet att det var VM-tider. Det resulterade i att jag fick tillbringa 15 timmar på jobb igår. Jag var helt slut när jag kom hem en timme före midnatt.

Idag jobbar jag kväll. Känns skönt att få lite sovmorgon (även om jag visst sitter i soffan från kl 8?!). Nu blir det frukost och pyssling här hemma. Jag har redan invigt lite påsken i vårt kära köksfönster :)

1 kommentar:

Miss0 - mitt liv i Oslo sa...

Mja, måste och måste. Men det kan ju alltid vara bra att ha sånt avtal utifall där man dokumenterar sina värdesaker ifall man skulle separera. Vetle har ju en hel del, lägenheten plus en massa annat och på min lista står bara systemkameran. Haha.

Hur är det annars då?