torsdag, oktober 14, 2010

Sinnesstatus

Sov länge idag. För länge, trots att jag hade lov.
Igår var jag hade jag en förkylning som gick över på en dag. Vågar jag tro på det? Idag mår jag bra.

När jag gick upp idag kände jag mig lite depp. Ingen lust att jobba ikväll. Två timmar kvar. Tiden går så fort.
Har nu hunnit diska och städa badrummet. Jag mår bättre. Mår bra av att städa, sparar dock lite till Sambon. Man ska inte skämma bort männen. Undra om han mår bra av att städa? Kanske dåligt? Borde jag då städa mer?

Jag ser fram emot morgondagen. Imorgon ska mitt fina loppisfynd komma på plats i lägenheten, förhoppningsvis. Lägger upp en bild imorgon afton.

Idag har bloggen kommit upp i 26000 besök. Undra om Kissie har det på en halvtimma? Jag är stolt över min blogg. Stolt över mitt liv och stolt över mina vänner.

Inga kommentarer: