söndag, maj 30, 2010

Vänner är till för att älska!

Nu har jag precus vaknat efter en timmes sömn. När jag "vaknade" vár jag i ett så nära komaliknande tillstånd man kan vara i tror jag. Det var nog ett tecken på att denna helgen har vart väldigt händelserik.

I fredags kom underbara vänner hit från Sverige, 2 flickor och 3 pojkar så lägenheten har fungerat som ett litet kollektiv under helgen. Som tur var fick jag hyra en kollegas lägenhet så vi kunde sprida ut oss lite.

Det har bjudits på guidad oslotur med operahus, karl johan, slottet och havet. Och inte tala om vilket trevlig 25-årsfest det blev för mig igårkväll. Lägenheten var proppfull av underbara vänner och ljudvolymen blev nog allt för hög, likaså alkoholintaget. Men man fyller ju bara 25 år en gång. Nu går det utför ;)

Idag blev det mat på uteservering i solen och glass i parken, kunde inte vart skönare.

Tack fina människor för att ni finns i mitt liv.

Inga kommentarer: