torsdag, maj 13, 2010

Planen går åt helvete

Jag hade bestämt mig för att njuta av ensamheten och inte sakna. Det går åt skogen! Samboskapet verkar fungera som en drog. Jag saknar ju han massor när han inte är här!!!! I tillägg till detta fick jag ingen telefonkontakt med han på ca 14 timmar vilket skapade sjuka bilder uppe i mitt huvud, föreställande saker som han utsatts för (när jag innerst inne visste att batteriet på telefonen med all säkerhet var den största boven).

I morse ringde han. Han hade varken kört ihjäl sig eller vart en av de inblandade i nått trippelmord (ja sånt händer ju som sagt i Sverige) och allt var som jag innerst inne visste. Nu känner jag mig lite mer lugn, lite mer stabil, men har fortfarande sug efter min drog...
Jag är hög nu sen den dagen som du kom
ja, jag är hög nu och kan inte somna om
Och jag undrar om jag nånsin ska nyktra till nån gång
med dig, med dig, med dig
/LW

Inga kommentarer: