tisdag, december 04, 2007

what the ****

Ikväll hade jag en mindre rolig erfarenhet av att vara "bilägare"...
Som vanligt så gick jag ut till den lille brum-brum-bilen för att byta sida av gatan (ja, denna underbara datumparkering). Denna gången gick det inte lika smidigt som vanligt.

För det första så var rutorna täckta av stenhård frost och självklart så var det ju ett rent önsketänkande att tro att man skulle få upp dörrarna sådär på rak arm. nej nej...
Efter att ha värmt, eldat o haft mig utan resultat så blev slutsatsen att jag var tvungen till att kravla mig in via bakluckan för att få upp passagerardörren och sen därifrån hoppa över till förarsätet.... ni kan ju själva tänka er hur det såg ut.
Är det meningen att jag ska få göra denna processen varje dag nu? mina grannarna kommer ju få högklassig underhållning isånnafall.

Inga kommentarer: