måndag, december 10, 2007

recension av kvällen

Kjellvander
Igår var alltså Jag, Markus och Ella på Åström/Kjellvander på Skövde konserthus.
Jag hade nog ganska låga förväntningar inför denna konsert men kom på mig själv ganska tidigt in i konserten att detta var vart man borde befinna sig varje söndagskväll. Mysig stämning och helt underbar musik enligt min mening.
Jag tycker Christian Kjellvander skapar musik som för mig är som den renaste formen av konst. jag kan inte bli mer än såld. Låten som lämnde starkast spår efter konserten tycker jag var "Somewhere else" från nya albumet " I saw here from here"

Måste ju även tillägga att Kristoffer Åström utgjorde halva konsertupplevelsen trots att han "bara" var förband. För mig var det första gången jag hörde han live och det var en vacker upplevelse, på flera sätt;)
Åström
Kvällens fotograf: Markus :)

Inga kommentarer: