lördag, december 23, 2006

vissa dagar är speciella!

då är dagen före doppardagen snart slut.. en av årets bästa dagar har så sakterliga runnit förbi.
jag är en sån där som älskar julen och allt va den innebär så visst är det supermysigt att gå runt o fixa o dona med allt som hör julen till.
idag har jag o mamma gått på stan o mest tittat på alla julstressade människor för att sen fika med pappa. sen har det städats och pyntats. visst jag ska erkänna att den där förbannade ljusbelysningen har trillat ner ca 254 gånger sen jag hängde upp den för några timmar sen...men jag är ju inte den som tänker negativt, den är ju trots allt fin när den väl hänger uppe.

Sen blev det till att slå in dom sista paketen till ljudet av mammas nynnande på jullåtar i köket.
kan även meddela att mammas julbord smakade lite delikat som varje år.

min kväll avslutades för några minuter sen med nack- och ryggmassage av mamma, kunde inte bli mkt bättre!
nu väntar en nybäddad säng. aaah gott!

önskar er alla en helt fantastisk jul!

Inga kommentarer: