onsdag, december 13, 2006

kass man är eller!

jag har kommit fram till att det finns två ord som skövdebor föredrar lite extra mycket. det ena är eller och det andra är och. självklart ska dessa ord sättas i slutet på varje mening, variera gärna!
så undrar ni varför jag börjar prata underligt så skyller jag på att språket smittar!

i helgen va det festande värre som gällde och det va lika roligt som alltid. Jag får väl passa på att be anton om ursäkt om vi i det kvinnliga sällskapet va lite högljudda, hoppas inte grannarna skällt för mycket på dig i efterhand.

fick nyss reda på att broder Daniel inte kommer hem till jul. Blev lite depp.
Så jag säger jag som jag brukar: den som får bäras ut på bår, inga julklappar får(!?)

tänkte lägga upp fler bilder från i lördags på bilddagboken så håll ögonen öppna!

Hot Chicks?

1 kommentar:

Anonym sa...

hej du glade. Vill ha lite roliga pictures från helgen :).