onsdag, juni 08, 2011

Jag är tillbaka!

Vart har jag vart? Har jag vart kass på att uppdatera denna elektroniska dagbok? JA!

Saker og ting snurrar runt och bloggandet har legat på hyllan, har helt enkelt försökt att följa med på allt som händer i den riktiga världen, utanför min cybervärld. Nu har jag tid igen :)

Sista dagarna har jag dragits med illamående och vart i halvbra form. Har funderat lite kring anledningarna. Tror jag är lite orolig i kroppen och att detta gör mig konstig. Har återfunnit en gammal vän, osäkert vad detta ger med sig. Allt gör mig illamående, nu ska jag bara finna ut om det är positivt eller negativt. Just nu känns allt bara opassande.

Under tiden som eventuella svar dyker upp lyssnar jag på Ziggy Marley och drömmer mig bort till semestern =)

Inga kommentarer: