onsdag, maj 11, 2011

Nu springer tiden

Mars försvann fort förbi och april hann jag nästan inte märka av och nu är vi en bra bit in i maj. Våren kommer och går i komnination med nån snöflinga och sommarvärme, säkert precis så som det är varje år men våren känns alltid speciell, varje år.

Just nu har jag lagt en hel del planer för närmaste tiden, inte många helger som står tomma. Det känns skönt, för då kommer sommarsemestern fort. Jag går ut tidigt iår, den 17.e juni packar jag bilen och reser mot Sverige och mot sommarbröllop. Från och med den 17.e juni hoppas jag tiden lugnar ner sig lite, fram till dess har den fullt lov att springa iväg!

Är det någon som har tid över för umgänge under veckorna 25-28 så hör av er. Jag kommer vara ett väldigt bra badsällskap, shoppingssällskap och dricka-ros'e-i-solen-sällskap :)

Inga kommentarer: