söndag, februari 07, 2010

Med facit i hand...

...vilken grym helg det blev!

Med hjälp av en spark i arslet klarade jag att hålla löftet om att få en händelserik helg. Självklart vill jag dela med mig av denna helgen till mina läsare;

Jag och Micke hade en heldag på Tryvann vinterpark här i Oslo. Det var måånga år sedan jag stod på skidor, men nu när jag köpt egna så var det bara att ge sig ut i friheten
Kungen i backen!

Micke som stod på skidor för första gången i sitt liv fruktade inte svarta backen. Han hade mer problem i knappliften upp;)
Såhär nöjd är jag när jag tagit mig ner för samma backe. Adrenalin!!
Vilopause för dom små tossingarna.

********
Lördagskvällen bjöd på restaurangbesök med Hilde och Lill. Efterrätten intogs i Hildes supermysig lägenhet!

********
Idag, söndag gick jag och Micke på en långpromenad längst akerselva i solskenet.


Behöver jag säga att jag har ont i varenda muskel i kroppen idag?
Det var lätt värt det!

Inga kommentarer: