torsdag, oktober 15, 2009

Here we go again

Jag har vart hos norska doktorn och fått nya "inte-bli-gravid-piller". En helt ny sort som självklart innebär rädsla och förskräckelse i min tillvaro. Jag har inte börjat med dom än. Jag var tvungen att släppa fram det röda guldet först. Jag mår dåligt.

Märker att jag biter hårdare i frukostsmackan än vanligt och att jag har svårt att få bort den där bekymmersvecket i min panna, det börjar nästan göra ont att spänna musklerna i ansiktet hela tiden. Igår somnade jag av att mina muskler var utmattade efter intensiva tårar allt för sent inpå natten. Det var längesen jag kände just det, den där speciella känslan, eller ja, ganska exakt 3 månader sedan då det var förra gången jag hade uppehåll med mina "inte-bli-gravid-piller".

Det är kanske NU de rätta pillerna kommer, det ska kanske till en norsk doktor för att få bort det instabila monstret Linda.
Tänker positivt i en negativ tid

Inga kommentarer: