måndag, oktober 22, 2007

Underbara helg

Idag är det Måndag, en måndag utan ångest då man öppnar ögonen i gryningen. Jag är LEDIG!! Praktiken är nu slut och jag har en vecka ledigt innan man måste återgå till skolbänken på riktigt igen.

Helgen som vart skulle jag nästan vilja beskriva som perfekt. Enda nackdelen är väl att jag inte hunnit umgås med mina tjejkompisar och det känns ju alltid tråkigt.
I fredags så var vi ute ett gäng och käkade på Pim´s och drack öl. Mycket trevligt. Det är en skön känsla när man känner att man kommer folk mer nära och lär känna dom bättre, detta var en sådan kväll.
I lördags så var jag uppe i ottan och for iväg för att jobba på kirurgen. Mycket givande arbetsdag som gav mycket, trots att det bara var några timmar. Eftermiddagen tillbringades i Stöpen med god mat. Sen blev det godis, chips och Harry Potter hemma i soffan.
Söndagen erbjöd Idol-tv i soffan följt av träning på kvällen.

INGA KLAGOMÅL!!
(nästa helg blir det Lund/Lomma och det känns ju inte helt fel det heller.)

Inga kommentarer: